Svar på SannaC* kommentarer

SannaC* om Hahaha, dagens!!!:

Haha, du är så duktig! :D Det var riktigt bra gjort och jag fattar inte varför hon skämdes över dig! Man ska faktiskt inte gå före i kön! Haha! Go Veronica! <3 <3 <3

Sv; Hihi, jag vet! :D Ne, inte jag heller. Nej, precis så är det ! Hehe, yees go me ! ♥ ♥ ♥



SannaC* om Tidsinställt inlägg:

VERONICA <3 SANNA

Sv; ÄLSKAR DIG, VÄNNEN. ♥




SannaC* om Vår känsla ska det vara !:

Riktigt snyggt! :D <3

Sv; Thanks, hunny ! :D ♥



SannaC* om Äkta vänskap varar för evigt del 2:

Haha, jag tycker att bilderna blev såååååå söta! :D Hihi! :D <3 <3 <3

Sv; Hehe, jaaa det tycker jag meeed ! Grymt sööta! :D ♥ ♥ ♥



SannaC* om Äkta vänskap varar för evigt del 1:

Haha, jag bara skrattar när jag ser dessa bilder! SÅ himla underbara :D Vänskap varar för evigt! Du och jag, Veronica! :D <3 <3

Sv; Hahah, jaa jag med ! Håller verkligen med :D :D Du & jag Sanna ! :D ♥ ♥ ♥



SannaC* om Hi, I'm back !:

Väldigt fina bilder, må jag säga! Wiie! Vi hade det verkligen bästroligt, under de dagarna vi var :D <3

Sv; Tackar så mycket ! Yeeeyy ! ATT vi hade, det får vi absolut göra om ! :D ♥ ♥



SannaC* om Denna goingen ska jag möta upp imorgon !:

Jag hoppas inte heller, VERKLIGEN INTE att våran vänskap tar slut! Men det får den inte! Älskar dig, finaste Veronica! <3

Sv; NEJNEJ usch, den tanken vill jag inte ens tänka.. No! Och jag dig, sötaste och underbaraste Sanna ! (L)



SannaC* om Denna goingen ska jag möta upp imorgon !:

Naaaaaaaaaaaaaw, nu läste jag din text också. Du är bara föööööööööööör himla underbar och go du! Jag är SÅ glad att du finns i mitt liv! PUSS! <3 LOVE YOU! <3

Sv; Så bra!! Aaawww, det är du med ska du veta !! Och jag är jätteglad att du finns i mitt liv också. Vi förstår varandra otroligt bra ! PUSSIS! (L) ÄLSKAR DIG OCKSÅ, RARING (L)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0