Hahaha, dagens!!!

Jag och Kattie var inne på Baguetten. Vi stod och väntade på våran tur och han som jobbar där säger "nästa". Då är det ju självklart ändå att man tar dem som står i kön där man ska betala. Men nejnej, han tar en kille som typ precis har kommit in istället. Blev så jävla sur då, jag menar tänk dig själv att man står först i kön och ändå smiter ngn annan emellan & du är jättehungrig! Så iaf, jag fick verkligen flipp och skrek: Jag stod först i kön!? Alla hans kompisar sa typ "oooh". Och så trodde jag ändå att han bara nonchalerade mig så jag sa: "Kaxigt!". Och då skämdes han som fan och typ sa: "Förlåt, det var inte meningen att gå före." GIRLPOWER!! Sedan skulle jag betala. Haha, det roliga var ju att jag inte skämdes ett dugg utan Kattie skämdes för mig.. Sånt tycker jag är så fruktansvärt roligt!! x)

Kommentarer
Postat av: SannaC*

Haha, du är så duktig! :D Det var riktigt bra gjort och jag fattar inte varför hon skämdes över dig! Man ska faktiskt inte gå före i kön! Haha! Go Veronica! <3 <3 <3

2011-04-27 @ 20:21:48

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0