Hi, I'm back !

Min vän Sanna har sovit över hos mig. Hämtade henne i tisdags i Göteborg som ni vet. Sedan åkte hon hem på torsdag igen. Men vilka två underbara dagar vi har haft alltså! Först på tisdagen åkte vi hem till mig, lämnade lite grejer som vi inte behövde & sen stack vi ut i det fina vårvädret.. Haha, vi gick typ vilse! Humm.. jag vilseledde oss båda, vi tog sådana stigar så att inte ens jag visste vart vi var på väg någonstans! Haha, väldigt lyckat må jag säga! Så vi kom nästan ända till Nässlott faktiskt om inte jag hade känt igen mig.. Men vi hittade hem till slut som tur var. Och när vi väl kommit hem var vi absolut helt slut efter vår promenad på ca 1 mil och vrål hungriga var vi också. Men sicken bra motion vi fick! 
Sedan senare på kvällen hade vi Twilight maraton, sjukt mysigt. Sedan nästa dag fixade vi i ordning oss för att åka in till stan och shoppa! Lite roligt att vi även då träffade på Sannas musikal vänner efter ett tag. Så vi åt på Paprikan ihop. Niceprice! :)

Här är ngr bilder på två utav dem:


Manfred & Sara.






Även Sanna fick vara med på ett hörn ! Hihi.



Kommer bilder på alla våra händelser senare!
Dock kommer det nog bli fortsättning följer, för det är så många bilder jag vill visa er.

Puuuuuss. ♥




Kommentarer
Postat av: HANNA

gissa? ^^

2011-04-21 @ 20:28:46
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: lovisa

ha en fin kväll:)

2011-04-21 @ 20:45:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Har en tävling på min blogg nu då vinsten är bloggsvar!

Är du intresserad tycker jag du ska vara med, anser du reklamem som stötande är det bara att ta bort =)

Ha en bra kväll!

2011-04-21 @ 23:32:16
URL: http://unreasonables.blogg.se/
Postat av: SannaC*

Väldigt fina bilder, må jag säga! Wiie! Vi hade det verkligen bästroligt, under de dagarna vi var :D <3

2011-04-27 @ 20:39:21

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0