Segt att sitta på en fredag med plugg och skolarbeten


Var bara tvungen att fota detta fina ögonblick när jag traskade hemåt från bussen.. Så fruktansvärt vackert! ♥ (Synd bara att jag inte hade min riktiga kamera).

Men tyvärr är livet sådant om man vill bli ngt i framtiden. Så det är bara att "bita i det sura äpplet". Synd bara att jag inte kunde festa ute på krogen i dag, både brist på pengar eftersom jag ska investera mig en systemkamera - Canon Eos 600D innan jag sticker till Sydafrika. Men även att jag behöver plugga och göra skolarbeten. Men i morgon ska jag inte sitta hemma utan då drar jag till min kära "mormor" Tina och stannar där tills söndag. Awsome! Vad ska ni hitta på till helgen??

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0