My Thursday


Gammal bild.

Hade orientering uppe i Skatås. Banan var 3 km, men vi gick lite mer eftersom vi kom fel ett tag. Haha, jag är verkligen sämst på orientering! Kan knappt läsa en karta. Och verkligen inte veta åt vilket håll jag ska ha den åt. Men aja, det löste sig. Tessan är före detta orienterare så jag kom inte vilse. Nej, tvärtom vi hittade alla kontroller förutom en, för den var ned tagen. Vi kom tillbaka först av alla. Man fick sluta efter lunchen om man nu skulle äta sin matsäck. Så dagen blev väldigt kort, slutade ca vid 11:30 eller ngt. Asskönt! Sånt gillar vi! :)

Väl hemma var jag riktigt trött så då bestämde jag och mamma oss för att ta en powernap i soffan som vi brukar göra ibland. Det är SÅ skönt att vakna och oftast känna sig mycket piggare till skillnad från när man somnade. Men dock var fallet inte så idag. Inte konstigt, har bara sovit 6 timmar inatt. Kanske till och med ännu mindre. Allt på grund av att jag inte kunde slita mig ifrån It Girl inne på Facebook. Helt sjuuuuuukt alltså.. Iaf, har pluggat Engelska glosor idag och mamma har förhört mig också. Det gick helt okeej! Så förhoppningsvis kommer det även gå vägen imorgon när det är förhör/prov. Känner mig otroligt duktig må jag säga!

Nu ska jag ta och svara på alla era söta kommentarer. 

Önskar er en trevlig dag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: louise :)

sv: tack!! :D

2011-09-15 @ 16:17:50
URL: http://louiseerika.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0