Kan nästan tro att jag fyller år !

Wohooooo, jag är rik!!


Fick detta av Tina och Anders. :D Ville bara visa denna, nu ska jag dra mig tillbaka till köket och vara social ! 
Lär få tugga tuggummi. För mamma bjuder på sina fantastiskt goda kladdmuffins. Och jag vill inte äta för då känns träningen helt i onödan.. /: Så tuggummi får det änna bli! Kommer inte blogga mer ikväll. Men ska iaf svara på era komentarer. Mobil bloggar säkert imorgon! Ha det så jättebra som ni bara kan ha det!!!! PUSSSS. ♥

Kommentarer
Postat av: anna

sbv: haha ja precis :) men de känns rätt å har fått höra de hela dagen att ja skulle passa som de :P



jo mina bröder spelar med å fan de går ju inte ens prata med dom när dom spelar :P

2011-09-15 @ 21:25:13
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. vad gör du nu?

2011-09-16 @ 11:11:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0