Hade fredagsmys sedan var det adjö..


Är lite deppig faktiskt med tanke på att det var den sista dagen i dag..

Det var riktigt mysigt. Vi åt negerbollarna som jag hade gjort till dem och vi kollade även på "Pippi Långstrump". Då hade jag ett barn i knät. Kommer sakna alla barnen jättemycket!! Det kommer kännas konstigt att vara tillbaka i skolan på måndag igen när sin vardag har varit tidigare att vara med och sysselsätta dessa barnen varje dag. Så jag får hälsa på dem snart igen! ♥ Började nästan gråta när jag skulle lämna av ett barn vid hennes taxi och det gick upp för mig att jag inte kommer få se henne när helgen är slut.. Denna praktik platsen var jobbigast att lämna.. Kan nog bero på att de här barnen verkligen behövde ens hjälp.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0