Fyfan vilken stressig morgon !

Innan jag skulle sova (igår kväll) tänkte jag absolut att jag börjar som vanligt kl 09:40. Men först på morgonen kom jag på andra tankar.. skulle ju ha nattionellt prov i engelska kl 08:30 ! Så det blev till att flyga upp ur sängen och ta med sig det allra viktigaste sedan rusa till bussen. Men jag hade redan missat den så jag ringde mamma efter att jag förstod att den inte skulle komma tillbaka. Så min låtsas pappa Mats körde mig till Aspen station så att jag skulle hinna med tåget därifrån istället. Han skulle ändå til jobbet i stan så. Men väldigt schysst utav honom iaf ! Så tack vare honom hann jag både med tåget och till min lektion. Men guuuud SÅÅÅ typiskt rektorn sa till oss att våran engelska lärare hade fått punktering på cykeln och fick leda den hem och ta bilen istället. Så det tog ca en halvtimma innan vi kunde börja skriva provet! Fast vi fick ju exakt samma prov tid så man ska inte klaga..
Hur gick provet då? Det gick sådär, men svarade näst intill på alla frågor och sådant som kom. Men jag måste verkligen läsa engelska texter till sommarn samt översätta texter. Jag menar har ju valt Engelska B i trean. Så är tvungen att kämpa !


Kommentarer
Postat av: Smultronet.

Det är bra det, jag läste också engelska B :D

2011-05-10 @ 18:55:49
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0