Förstår du själv hur fin du är ?

Liten bit utav min & Sannas chatt på Fb:

Yeeeepp! Men du, jag måste logga ut nu och plugga istället :(:( Jag är ledsen, men det måste göras!! <3<3 <3<3 Bläääää...

LEDSEN ATT JAG INTE SKREV NÅGOT MER!! MEN VERONICA! JAG ÄLSKAR DIG, BABY!!! Jag ville bara säga det innan jag loggar ut. PUSS PUSS PUSS PUSS, VI HÖRS SNART!!!! I love yooooou! <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 :):)

                                                                                                                                                           

DU BETYDER SJUUUKT MYCKET FÖR MIG, SANNA SKA DU VETA! I LOVE YOUUU TOO! KOMMER ALDRIG SLÄPPA TAGET OM DIG, DU OCH JAG FÖRALLTID HJÄRTAT ! ♥ ♥ ♥ ♥  PUSS, PUSS !!!!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0