Dag 09 – Ett annat ögonblick

Första gången jag träffade Sanna Carlsson. Jag satt på ett tåg upp till henne. Hon bor nämligen i Vänersborg. Haha, det var så roligt för jag hade nästan precis skickat ett sms till henne där det bla stod: "Du kommer se mig iaf, har en schock rosa Björn Borg väska! Så när jag skuller kliva av tåget kollade jag överallt.. Men såg inte ngn som liknade Sanna. Men plötsligt får jag ögonkontakt med henne & förstår då att jag har hittat henne. Vi kramade varandra typ 2 gånger innan vi gick vidare mot bussen. Så himla kul ! Kommer aldrig glömma det alltså. Dagen då jag träffade en supertrevlig ny vän ! Åååh, jag är SÅÅÅÅ glad att jag träffade och lärde känna dig min underbaraste Sanna Carlsson !! Ångrar det inte en sekund ! ♥ ♥ I love you BABE !




Kommentarer
Postat av: SannaC*

Naaaw, vad gullig du är :D Jag blev verkligen jätteglad när jag läste det du hade skrivit, om första gången som vi träffades! Jag ångrar inte det en sekund heller ska du veta. Jag är SÅ glad att jag har dig, hjärtegull! :D Jag älskar dig min vän sötaste vän! Massa pussar och kramar till dig min finaste Veronica Pettersson! :D <3 <3 <3 <3

2011-03-21 @ 21:07:44

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0