Alltid lika roligt med dig stumpan !

Här kommer lite bilder på mina fantastiska dagar med min underbaraste vän, Sanna ! Samt ett videoklipp ska ni också få ta del av såsmånigom. :) Btw, jag måste bara berätta att jag träffade två personer jag kände i Vänersborg.. var av den ena dök upp på Visby festival och den andra såg jag och Sanna när vi skulle kliva av bussen. Helt sjuukt! Trodde faktiskt aldrig jag skulle träffa ngn som jag kände där liksom.. Haha, men det gjorde jag dock.. ;)


Trollhättan.


Vänner för alltid.. ♥


Älskar denna bilden !




My baby !




Vi är ute och promenerar med Linus och Molly (Mollan).


Linus är så himla sööt !





Klara och Linus !





Jag och Klara ! :D




Nisse ! :D


Molly (Mollan)


Lisen och hennes små söööta kattbebisar! ♥





Louise


Me and Klara.. färdiga gå :D









Kommentarer
Postat av: Sanny

HIHI, naaaw vad söt du är vännen! :D Helt fantastiskt fina bilder! :D Och du är fantastisk! Saknar dig redan och jag hoppas också verkligen att vi alltid kommer att vara vänner :D MY DARLING! I LOVE YOU! Massa pussaaaaaaaaaar och kramaaaaaaaaaaaaar till diiiig! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-06-07 @ 21:39:13
URL: http://nattstad.se/SannyHårtGodis

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0