Mysig dag på stan i dag !

Med min kära vän. Vi hade oerhört mysiga pratstunder inne på Espresso House. Pratade om allt mellan himmel och jord. :) Sånt behövs verkligen i bland ! Spanade även in killar.. ;) (dock är Amanda upptagen, men se men inte röra). Vi strosade även runt på stan och kollade på kläder och allt sådant. Åååh, jag längtar SÅÅ tills jag ska ut och festa med henne och massa andra (Sanna ska med då). Sticker antagligen först ut efter min födelsdag eftersom jag vill gå på Sticky och det är på torsdagar som det är 18 årsgräns alla andra dagar är 20 årsgräns om inte till och med 22. Det kommer bli så jävla kuuul!! Sedan även på nyår är jag och Sanna bjudna till Amandas kompis på hemmafest. Kommer bli riktigt sköj!!! Kanske kan hitta en flört rent utav.... Vem vet ?? ;)

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Lät trevligt :)

2011-12-22 @ 11:38:10
URL: http://maddisenj.se
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

kul att du gillade det :D

2011-12-22 @ 17:38:06
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: ja men precis! :D Håller absolut med dig!

2011-12-22 @ 19:26:29
URL: http://adaras.se
Postat av: tinapumpkin

Du borde verkligen gå till Sticky nästa vecka för då är det Top floor, alltså det större dansgolvet är öppet och man kan dansa rumpan av sig ;)

Bara ett litet tips, om du skulle få ragg så ta ingen kille seriöst. Det gjorde jag i början och blev besviken gång efter gång, det är sjukt jobbigt, vad de än säger är inte allt 100% sant. Ta det bara som en kul grej och se vart det leder och ha inga förhoppningar, killar är ju som de är.

Det är det bästa tipset du kan få av mig som trott för mycket om killar på första träffen :P Vi kanske ses, kanske också ska till sticky nästa vecka. Var där igår och det var askul :D

2011-12-23 @ 07:38:31
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0