Sommaren är här nu, och vi är snyggast i världen!

VAD UNDERBART SKÖÖÖNT! Älskar't! ♥ Har varit ute typ hela dan!

Satte mig ute i solen och stekte för att invänta Mirjam & Nelli !





Solbrillorna på för det är sommar !! 

UNDER VÅRAN SOLPROMENAD ! :)



Stamp on the ground, Jump, jump, move it all around!


HAHAHAHA, miffon ! :D :D Det är vi !




Mitt halsband fastnade i min kamera väska, ngr trådar hängde ut.. fett irriterande!
Slutade med att en av berlockerna lossnade så får fixa det ngn dag. Bläää...

KÄNDE MIG BARNSLIG. DÄRAV DETTA RESULTATET!




Tycker faktiskt alla borde testa detta, hur kul som helst!!
Nelli rullade också nedför slänten men hon ville inte bli fotad.. Tråkmåns som hon e!

IN MY HOUSE !


Mirjam :D

UTE OCH PROMENERAR IGEN !


Nelli :D


Hihihi, jag :D

SKOGSMULLAR ÄR VI ALLIHOPA, ALLIHOPA !




Vi gå över daggstänkta berg, fallera,
Som lånat av smaragderna sin färg, fallera.
Och sorger har vi inga,
Våra glada visor klinga
När vi gå över daggstänkta berg, fallera.

Hihi :) :)

MAT TIME - GRILLAT


Mums !




Nelli tråkmåns igeeeen !

Min dag har varit toppentoppen. Vilket underbart väder också ! I TOTALLY LOVE IT ! ♥

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig !!

Puuuuuuss. ♥


Kommentarer
Postat av: Smultronet.

Alltså du har ett av de sötaste leendena jag har sett!

2011-04-19 @ 09:32:07
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0