jag tror på ängla vakt!!

ALDRIG MER,VERKLIGEN ALDRIG MER!
hur stressad jag än är. får jag ALDRIG kliva ur en bil när den fortfarande rullar!!
det är bara onödigt.. visserligen hade jag en jä*la röta.
men nästa gång kanske jag inte har det.
inte lika kul då...... :S:S
men jag är evigt tacksam att det gick som det gick.
jag menar var hos doktorn idag & han sa att jag inte ens behövde röntga foten.
förbannat skööönt!
blev ingen skola för mig idag,som ni säkert redan har listat ut.
men jag har suttit lite med läxor ändå.
är man INTE i skolan får man göra lite nytta hemma istället! :) 
have I right?

puuusss på er. ♥
bloggar mer under dagen.
byyye. :):)


- ta till vara på det du har
- skit i dem du inte bryr dig om
- lev livet som du vill
 
var dig själv,för alla andra är redan upptagna..



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0