min skoldag !

den har varit bra.
började morgonen med svenska 09.40, sen efter ca en 45 min gick jag på kör! :D
efter det åt jag lunch med min älskade råtta!
sen var det idrott, kom lite sent.. men det var bara för att jag skulle hinna äta.
fast det var inte mycke me det, sa bara till min idrottslärare som det var. :)
han bara : okeej, men då kan du ju hoppa in & spela basket med de andra.
så jag gjorde det! tycker faktiskt det är riktigt roligt åh spela basket.
vet inte vrf, brukar i vanliga fall inte vara för sport direkt..
men basket är en sån sport som jag gillar.
tiden gick fort, nu var lektionen slut.
så jag & min fina sandra  gick ner och bytte om.
sen skulle vi båda ha lektion, fast sandra skulle inte gå på sin.
för hon mådde illa, istället försökte vi få tag på hennes lärare.
så att hon kunde berätta hur det låg till.
men vi hittade aldrig henne! :(
drf bestämde sig sandra ändå för att gå hem.
vi kramade varandra & sa hejdå. ♥
strax därefter gick jag upp till min lektion, skulle ha bild med totte.
han är för jävla skööön ! :D :D väldigt egen, men helt fucking UNDERBAR!

MINA GUMMOR ! ♥
älskar er.


fina sandra, gumman!


min älsklings råtta!

PUUUUSS PÅ ER.. :)
NI ÄR HELT FUCKING UNDERBARA !






Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0