först skola, sen in till stan med therese, ramona & kattie !

skulle försöka hitta en till present till mamma, men det gick inte så bra. (kan inte säga anledning).
så vi gick runt och "strosade" i massa klädaffärer.
jag var verklien SUGEN på att hitta en snygg,söt tunika!
hittade tillslut ngt som föll mig i smak, en röd blommig blus, samt ett snyggt linne, på H&M. (är en aning kräsen på kläder om man säger så).
titta,titta & åter titta. 


svart roslinne - H&M, 149 kr                             


röd blommig blus - H&M, 199 kr

HAHAH, nu kommer bilder från shoppingrundan!
se och skratta om ni vill.. :D

INNE PÅ LAGERHOUSE


KATTIE !


KATTIE & RAMONA !




HAHAH, RAMONA :D






KATTIE, RAMONA & JAG !













jag matar min hungriga "dotter" :)



INNE PÅ CUBUS


am I sweet ?



VÄNTAR MED TESSAN VID SPÅRVAGNEN


TESSAN AND RAMONA !


JAG & TESSAN !


THAHAH, JAG ÄR COOL ! (H)

tack för dagen mina tjejer.
vi hade det flum, vi gillar't ! ;)
puuuss på er flickor små. ♥










Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa det var en najjjs dag med er alla :D

2010-11-15 @ 22:51:39
Postat av: Jossie

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-11-15 @ 23:09:38
URL: http://Jossies.se
Postat av: DOTTER!

Supersköna bilder :) Puss på världens bästa vesslan!

2010-11-17 @ 18:57:20

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0