heejsan svejsan..!

HALLÅ,HALLÅ :D

idag har jag jobbat från 08.00-16.30.
vi var borta på skallsjöskogar igeen!
kan erkänna att det börjar bli liite tröttsamt nu..
men det brukar ändå bli rätt kul när man väl kommit fram. :)
vi brukar alltid gå ner och bada när vi är där.
det älskar de flesta av barnen.
vissa är till och med svåra att få med sig tillbaka :P
det kan man kalla riktiga blötdjur de. haha.
till och med jag badade idaag !
första doppet för mig i år blev det.
men det var mindre roligt när typ alla barn började skvätta vatten på mig..
jag ville ju kunna doppa mig i lugn&ro,men det fick jag tydligen inte.
så jag blev dessvärre tvungen att doppa mig.. ;o 
kan säga att det inte var det varmaste vattnet jag har badat i,
men har oxå badat då det varit ännu kallare meed. :)
jaja,nu vet alla att jag har badat x)
that's it!

jag tog massa kort på barnen och så.
kollade igenom de när jag kom hem.
många blev riktigt fina ! :)
tänkte att jag ska göra ett fint collage av det.
kan vara kuul att ha ändå.

sen när jag kom hem,började jag spela på min gitarr.
körde "21 guns","boulevard of broken dreams",kände även lite på "ännu doftar kärlek". :)
gick sådär eftersom det var ett ackord som jag inte kunde.
men,men det går la bättre nästa gång!

haha,nu vill mamma ha ngn att sjunga med på "lotta på liseberg"
så jag får la gå in till henne och min låtsaspappa :)
men först tänker jag lägga upp ett egopic ;)
hihihi (a'



många pusssar&kramar.
bloggar mer imorgon.
take care people!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0