snart dax att släcka ner,läsa istället

nu sitter jag och smsar mest (a)
samt hör pappa spela whitney houston.
annars gör jag inte särskilt möe.
men tänkte berätta om hur min dag har varit! :)

jo,som jag skrev i ett tidigare inlägg.
jag var ju ute med en liten vovve.
hon som äger den sa till mej att jag bara kunde knacka på och ta med henne ut.
ska nog gå ut med den imorgon oxå då. :D
sen efter att jag kom hem sjöng jag både med daddi,men oxå själv. 
annars resten av kvällen spenderade jag med ngr bekanta,
vi spelade b.l.a bilrally.. tur att man fick poäng genom att köra på staket,lyktstolpar o.s.v..
för det lyckades ju jag med galant! ;)
sen efter det åkte jag & pappa hemåt.
ja,det är väl det jag har gjort idag i stortsett.

har inge mer att säga nu.
bloggar mer imorgon.
puusss alla ! ♥


får se vad dagen har att erbjuda imorgon'

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0