idag har jag varit duktig!

 visst gjorde det inte precis med värsta entusiasmen,men jag krattade iaf & skyfflade,samt körde vagn med hö.
det tyckte jag var duktigt. hade jag inte gjort det hade inte heller min mamma/min låtsas pappa övningskört med mig när den tiden kommer :( så var verkliigen tvungen! men nu är ju det klart. :thumbup: har bara mitt rum kvar..ligger stora dammtussar på golvet. x) kanske är ett tecken på att det är dags.

fast innan dess ska jag fråga om jag får följa med min bror och hans kompis och bada. kan ju bara få ett JA/NEJ. :) hoppas på ett JA.

nu sitter jag & lyssnar på melissa horn. jag tycker hon är väldigt bra! hennes texter berör,hon har känsla när hon sjunger. :) det är väldigt viktigt om man ska kunna beröra andra med sin musik.

nej,nu kommer inte jag på ngt mer vettigt att skriva! dessutom kom min mor på den UNDERBARA tanken att räkna matte,jahuuuuuu! eller inte.. men vill ju få G detta året!!! 

se yaaa. 
PUUSSS. ♥ 




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0