Soft day !

Kom till skolan idag för att ha Livskunskap. Men lärarn dök aldrig upp så jag och ngr klasskompisar tänkte att hon kanske hade ramlat och slått sig med cykeln nu när det är så halt ute... En smart klasskompis sa till mig: Ring henne ! Jag bara : Okeej. Så ringde jag och det visade sig att vi skulle vara lediga från 09.40 - 11.40. Kommer inte ihåg att hon hade nämnt detta dagen innan, men mitt minne är inte bland de bästa heller! Iaf så hade jag kunnat sova flera timmar längre. Istället gick jag upp 07.26 typ. Fata vad seeeegt.. Men aja, jag hade trots allt riktigt trevligt med ngr på skolan. Så ska egentligen inte klaga, men ändå ! ;)
Hur har eran dag varit ?

Puuuuss. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0