yeesbox,tomorrow it's gonna be a trip over to denmark

funny,funny.
*suck* bara att man måste gå upp så jä*la tidigt!
ska åka härifrån 7 lixom :O
usch,usch.. men det kommer ju iaf bli kuul när man är på båten.
ska spela sönder på "BANDITEN",me love! :D
Kommer dessutom ha väldigt trevligt sällskap med mig:
mamma,bror min,tina,anders,anna,amanda,andreas & kanske mats? vet faktiskt inte det än.

men nu ska jag in i duschen,
sen är det typ läggdags för min del. :(
men aja,hoppas på en sjukt rolig resa imorrn!
puuss & godnatt alla troll barn. ♥
bloggar mer imorgon om det inte blir allt för sent. :)


inte direkt ny bild om man säger så ;)


Kommentarer
Postat av: Victorline

Great site and interesting informations. THX!

2011-03-28 @ 16:49:24
URL: http://victorline.blogstie.com

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0