var ju på skatås idag,sen förbi en musikaffär!

var la rätt okeej ändå.
man fick antingen spela brännbollkubb,plockepinn eller kasta frisbee!
jag ska inte springa.. valde drf kubb. :)
det är dock kul.
sen efter ett tag blev det lunch baguette & festis! mums ! :D
efter det fick man typ gå hem. ;)
så jag släntrade mig ner till spårvagnen med louise och ngr andra.
tog först 5:an till brunnsparken,sen bytte jag till 11:an.
skulle till grönsakstorget- andreasson´s musik för att höra efter en bra mick!

dessa mickarna tror min bror på:
ledsen för att man inte riktgt ser vilken mick som hör till de olika märkena.
       Electro voice PL80C Shure SM58- LCE
sennheiser e838

NI SOM SJUNGER ELLER I VILKET FALL KAN NGT OM MICKAR?
SNÄLLA SLÄNG IN EN KOMMENTAR! :) 
KOMMER INTE BLI LÄTT ATT VÄLJA MELLAN DESSA.

PUUUUSSSKRAM. ♥
ha det götttt!

 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0