hemma efter en dag med mycke musik!

var ju borta & repade med pappa hemma hos rune,
som jag nämde i ett tidigare inlägg.
det gick riktigt bra!
rune tyckte även om mitt låtval av sanna nielsen. :)
han bara : det kommer bli kanon.
roligt värre.
ser fram emot när VI ska ha spelningen!

btw,jag fick en sträckning längs höften typ..
fick halta mig till bilen från tågstationen.
blev inte heller bättre när jag var på hemma plan,
försökte och försökte komma ngn vart..
men det var inte det lättaste ska jag säga er.
tur då att min bästaste låtsaspappa var så snäll och bar in mig! :O 
hmmm.. det finns ett problem kvar. 
vet ni vad det är? neej, självklart vet ni inte detta.
men då ska jag berätta det för er. :)
det är hur jag ska komma ner för alla trappor till källaren för att kolla på "new moon".. :O
omg,det kommer nog säkerligen ta sin lilla tid.
men det får la göra detta då. :) ska ingenstans mer ikväll.

btw,eftersom jag inte tog ngr bilder under repningen..
får ni en bild på mig istället. ;)


* SMILE *

Puuussskram på er allesammans!
vi ses snart igen. ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0