blir liseberg idag med patricia

kul,kul.
synd bara att vi inte har vädret med oss!
men det blir nog desto mindre köer då får vi hoppas. :D
tar även med mig regnkläder så att jag inte blir alltför blööt. ;) höhö. 
hmm.. får se när hon av sig bara.
vill ju inte komma till hennes träning ifall hon skulle duscha efteråt.
väntar drf på hennes sms. :)

bilder kommer senare.
antingen egobilder,
eller bilder på min kompis om hon går med på att jag lägger ut henne.
vi får se vad som händer!
det enda jag veet just nu är att jag ska till liseberg! :D<3 det blir kuul!
ska köpa ett åkband,då kan jag åka hur mycke jag viiiiiill.
jahuuuuuu! :D är liite excited!

många puussar&kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv; nje.. Du måste bli medlem på youtube först om du inte är det, sen laddar du upp videon på yt, klickar för att kolla, under finns "Bädda in" så trycker du där och kopierar all text som finns, efter det går du in på "nytt inlägg" i bloggen och trycker på knappen HTML, klistrar in texten där och publicerar ! :D kanske inte är bäst på att förklara men (a)<3

2010-08-12 @ 17:13:07
URL: http://cassandrababy.blogg.se/
Postat av: patricia <3

blogga ;)

2010-08-12 @ 17:40:09
Postat av: Veronica

jo,du förklarar riktigt bra! men det har jag gjort förut :D tack jättebra då vet jag hur det ligger till iaf.. en sak till bara.. har du ett eget konto på youtube? oj,vad många frågor jag ställer till dig ^^, men du gillar säkert att svara på frågor (: hihi (a'

2010-08-12 @ 19:21:54
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: Veronica

lugn patricia lugn,jag behövde få frisk luft!

2010-08-12 @ 19:22:30
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0