Känner mig stolt !

Hade prov på upplysningen i dag i Svenska B och fick ändå 20/29. Visst hade jag kunnat få mer om jag hade pluggat desto flitigare. Men det var så ointressant.. Iaf, efter det provet hade jag Engelska B, hehe, tjuvlyssnade på ngr från min klass att de skulle jobba hemma så frågade om även jag fick göra det vilket gick bra. Så kom hem och la mig på soffan och läste bok. Sedan var jag rätt så trött.. tog en liten powernap innan maten stod på bordet. Det var assköööönt! (: Strax efter att jag var mätt och belåten så satte jag mig med min engelska uppgift!

Kommentarer
Postat av: Adine

Grattis till bra resultat ! :)

Svar: Ja, jag med. Särskilt eftersom jag inte har några idéer ännu :P Man vet aldrig hur det kan bli :)

2012-01-21 @ 17:59:24
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0