Säg det i toner och inte i ord

Jag har sjungit ca 1 timma nu alldeles precis. Dessa låtarna blev det:

"
Grenade" - Bruno Mars
"Someone Like You" - Adele
"Don't Stop Believing" - Journey
"Baba Wethu", "Abanye Bayo Memeza" - Star Choir

Jag älskar att sjunga dessa låtarna. Men ni får gärna komma med nya förslag! Tycker om att få nya låtar som jag kanske aldrig tidigare ens har hört. Det är riktigt roligt! Så kom igen nu.. Kommentera massa låtar i detta inlägget så är ni jättesöta. :)

Lägger upp en video. Vissa har säkert redan sett den. Men dock inte alla. Så här kommer den once again! Enjoy. Blir betydligt lättare för er att tipsa om låtar när ni vet vilken typ av röst jag har.. ;)


Amatör video.. haha, har både text och hostar en gång så får starta om låten.. :p Menmen, sångmässigt är det helt okeej tycker jag. :D Eller vad tycker ni ?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0