Lär mig nya saker varje dag !


Cam bilder från i går.

Har märkt att barnen tycker om att smita och är väldigt envisa utav sig, samt att vissa även har kort stubin. Så det gäller att visa vart skåpet ska stå redan från början för annars kör de över en. Ha tålamod är också mycket viktigt! Det är A och O för att det ska funka. Får se vad morgondagen har att erbjuda för ngt spännande!

Btw, har precis ätit räkor och en massa andra gottigheter. Så nu ska först logga in på Hjarntorget och se om min lärare svarat på mitt inlägg som jag skrev i går. Sedan blir det att svara på alla era fina kommentarer! Puuuuss.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: jo de är de =/



jo de är ju klart, men de är jus amma me min prakikplats barnen försöker ju med en massa saker när man är ny dör men man får säga ifrån å ja kämpa (:

2011-10-11 @ 19:23:52
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

fin !



allt bra ? :)

2011-10-11 @ 19:29:37
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0