Ännu en händelse rik dag !

Vi hade sångsamling, sedan blev det frukt och efter det var det tid för rast så då gick jag och ngr töser ut och la oss i en gunga och nästan somnade. ♥ Sötnosar! Hade en på magen och den andra bredvid mig.
Jättemysigt!

Lite senare gick vi till bibliotek. Försökte läsa bok för ett barn men det var inte det lättaste fanns ju massa andra saker att fokusera på. Men det var trevligt iaf! :) Skrivit loggbok fick de gjort också innan de åkte hem. Allt detta gör de varje dag, fast det kan skilja sig ngt ibland. Men oftast följer de sina rutiner. Vilket jag kan tycka bli lite långtråkigt.. Så detta är nog inte ngt jag vill jobba med i framtiden. Men det kommer vara en stor & nyttig erfarenhet efter att jag gått mina fem veckor. Lär mig nya saker varje dag! Kunskap är makt..

Hoppas ni haft en bra daaaag allesammans!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0