Helt ärligt, jag har gått ner i vikt utan träning !


Brist på nya bilder.. Drf lever vi i det forna (just med bilder alltså).

Det är absolut inte så att jag tycker jag är tjock eller ngt. Utan bara ville dela med mig detta till alla i  bloggvärlden! Är helt säker på att det kan vara nyttigt att veta. Ni kanske även vill för nyfikehetens skull veta hur det kommer sig?! (Alltså hur jag gått ner i vikt.) Jo, då ska jag berätta det för er. Veronica äter inte godis, kakor eller ngt liknande på vardagarna längre.. Okeejdå, under mina praktik veckor har det blivit alldeles för mycket sådant eftersom barnen bakar varje vecka och nu när jag slutade bjöd jag ju även på negerbollar. Men förutom det. (Äter knappt på helgerna heller faktiskt). Det är dock inte nödvändigt att hålla på det så hårt.. Men har bara inte varit sugen på ngr sötsaker på det senaste. Vilket är riktigt bra!!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0