Haft en toppen helg !

Först på fredag var jag ju på studentmottagning, hemma hos min körkompis Maja. Där träffade jag en kompis från min gamla parallellklass. Eleanor om ni kanske minns henne! Det var jätteskoj ! Sedan stötte jag även på ngr som jag träffat på ett typ kyrkmöte. Maja hade bjudit in mig till det den gången också. Så vi hade det väldigt trevligt! Kom hem runt 22:00 på kvällen.

Dagen efter det skulle jag på grillfest hemma hos min klasskompis, Therese. Vi ordnade middagen själva. Så duktiga vi är! Alla hade ngt att göra i köket. Det var riktigt mysigt att fixa och dona med mate tillsammans. Sedan när vi var mätta och belåtna satte vi på Spotify och började dansa och ta massa kort! Haha, sjuuuuukt kuuul !
Men jag var lite klantig sedan när vi skulle lägga oss till sängs. Skulle ta av mig till pyamas.. men märkte INTE att det fanns en glödlampa som var asheet så jag lyckades såklart bränna mig! Duktigt..  så jag fick spola kallvatten ett tag, men det sved tyvärr. Så himla lyckat må jag säga.. Det är nog faktiskt typiskt mig!

Hoppas ni också haft en toppen helg !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0