Händer alltid saker med barn..



Idag sa en pojke till mig att jag var dum.  Jag bara: "Är jag dum?" Han bara: "Du är dum". Haha, det var bara för att jag tvättade bort lera från hans ansikte! Det tyckte han inte om. Fast jag tar inte åt mig. Han är ju bara 2 år så det är sånt man får räkna med..
Annars idag har jag målat massa teckningar med hjärtan & hus på till barnen. Så klart att ALLA ska ha en teckning när en utav dem får. Helst ska de vara identiska oxå. Fast det funkar ju inte.. Så brukar säga åt dem att det är roligt om det är annorlunda! Bortsett från det har jag byggt med lego idag. Barnen var väldigt noga med att man måste veta vad man ska bygga. Fast jag började bygga & sen fick de själva använda fantasin av vad det skulle kunna vara. Lite roligt faktiskt, ALLA sa monster! Och ngt mer men det minns jag inte. 

Så min dag har allt varit bra. Hur har eran varit ?  

Puuuuuss. ♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv; hahaha tack gumman, ett jävla tag kvar men :D<3

2011-03-21 @ 18:12:04
URL: http://casseyy.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: hahahahha såg du inte nedräkningen? :D den räknar ner dagarna :D

jag har kraftig urinvägsinfektion.. så har varit borta från praktiken sen andra dagen.. typ känns som ja ska kissa ner mig när jag åker dit och hem "/ medicinen har inte hjälpt så fick mer nu <3

2011-03-21 @ 18:40:33
URL: http://casseyy.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0