En händelse rik dag minsann !


Bild från google

Började 07.30 och slutade 16.00. Men tiden gick riktigt fort. Hände saker hela tiden. Dessutom gick vi till skogen idag. Där lekte barnen allt från Star Wars till att de var sjörövare! Riktigt roligt att se barnens entusiasm i deras lekar. De är verkligen inne i sina lekar! Fick vara med på begravning, en skalbagge hade en av killarna i gruppen dödat. Det var väldigt sorgligt.. Speciellt en tjej var extra tagen av det som hade hänt. Men då sa jag det att: alla dör ngn gång.

Btw, första dagen som jag träffade dessa barnen och har redan fått ngr "klängapor". Haha, så kan det vara när man är populär. Inte lätt alla gånger. Men kul är det! ;) Vet att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Känner mig SÅ välkommen av både barnen och personalen! Helt UNDERBART verkligen. Dock, kommer jag nog ha ont i huvudet ngr dagar framåt. Är inte van vid allt ljud (alla barn som tjoar och skriker) Men det vänjer jag mig vid tids nog.

Hoppas alla ni oxå har haft en bra dag !!

Puuuuss på er. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0