Dag 06 – Mina drömmar

Jag vill bli förskolelärare. Har alltid tyckt om barn, gjorde "mormors lilla kråka" med mina små kusiner. Och gillar att vara sådär barnslig som man ska vara med barn. Så det är ngt jag vet verkligen skulle passa mig! Men sen är även musiken ett stort intresse i mitt liv. Förut när jag var lite yngre ville jag alltid bli artist! Tror faktiskt jag vill det fortfarande. Fast kanske inte på heltid, men det är ngt jag skulle vilja jobba med i framtiden iaf. Vill både sprida glädje & sorg med min sång ! Det skulle vara helt underbart !!

Men nu är jag nyfiken på er, vad har ni för drömmar här i livet ?

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej igen! :)

Kan du inte lägga upp ett videoklipp på när du sjunger och spelar? Det vore jättekul! :)





2011-03-01 @ 23:33:58
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0