Har man inget annat för sig så..

Favoritcafé: Jag fikar inte särskilt mycket, eller det går i perioder. Så fall tycker jag om Vasa Cafe´t inne i Haga och Expresso House i Nordstan.
Favoritplagg i garderoben just nu: Oboy, vad svåårt! Jag vet ärligt talat inte..
Mitt rum kan beskrivas som: Medelmåttigt, barnsligt och en aning oreda! Skulle väldigt gärna gör om det lite mer "vuxet", men vet ännu inte om vi bor kvar här.
Mig själv med tre ord: Trevlig, glad och enivs.
Jag tränar: Går på löpbandet här hemma och cyklar allt som oftast till tåget när jag ska till skolan.
Jag ville bli när jag var liten: ARTIST !
Nu vill jag bli: Förskollärare. :) Fast drömmen är nog ändå att sjunga för publik och sådant.
Humör just nu: Lite trött, men annars äre bra!
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, grädde.. USCH! Sen även ärtsoppa.. 
Hur många kuddar sover du med: Haha, jag sover med 4 kuddar :*
Sparare eller slösare: Både och, är det ngt jag verkligen vill ha så kan jag hålla mig. Men det är absolut kul att slösa.. ;)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill ha två tvillingar, en dotter och en son. Men det beror nog mycket på att jag själv är tvilling. (:
Största svaghet: Vill tro gott om alla världens människor och blir drf lätt besviken när jag senare inser fakta..
Har du en besatthet? Mmmm, jag biter tyvärr på naglarna och det är äckligt. Min kompis berättade en gång att det är typ som att slicka på toalett sitsen för att det finns så mycket bakterier under naglarna.. BLÄÄ ! Så jag borde verklligen SLUUUTA.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0