Idag smäller det !

Generellt sett så är det idag.. för det har gått över till ett nytt dygn!



Ska träffa min underbaraste vän, Sanna Carlsson ! Åååh, har längtat SÅÅ efter henne!! Vi kommer ha massa kuul. Ska stanna hos henne ända till måndag! Det kommer bli BÄST ! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig.. Jag är sjukt lycklig att du kommit in i Kommitt liv! Love YOU babe :* ♥ Vill aldrig släppa taget om dig gumsan! PUUUUUUUSS PÅ DAJ !! :D

Btw, kommer inte bli ngn uppdatering förens jag kommit hem skulle jag tro. Tänkte jag skulle hunnit göra ngr tidsinställda inlägg men det hinner jag ju inte NU! Måste snart sova för att orka gå upp i hyffsad rättan tid. Men ni får ha det så bra, och var rädda om er !  Puuuussar. ♥


Kommentarer
Postat av: Sanny

Wiiiiiiiie, vi hade det SÅ roligt! Nästa gång är det min tur att komma till dig och jag längtar redan :D Och jag älskar dig så sjukt mycket Veronica, jag hoppas verkligen att vi alltid kommer att vara vänner för jag vill inte leva utan dig! Du är bäst, eller VI är bäst ihop! Alldeles för bäst ;D Love you, my friend. PUSSAR OCH KRAMAR!! <3

2011-06-06 @ 18:10:21
URL: http://nattstad.se/SannyHårtGodis

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0