Haha, palla kaxiga skitungar till 96:or !?

Jag var ju i Slottskogen med klassen idag, eller ja det blev bara 6 st med läraren som dök upp! Riktigt dålig stil av alla andra som inte kom.. så om ni ser läser detta vet ni att jag tycker det! Men iaf, det var egentligen inte det jag skulle berätta, stämmer inte alls med rubriken! Menmen.. Jag, Ramona och Therese skulle gå hem till Ramona. Therese skjutsade Ramona på cykeln och jag små joggade efter dem. Och allt var lugnt tills en idiot drar i pakethållaren.. Ramona ryter ifrån: "Men släpp", hon säger det massvis med gånger och tar även tag i hans arm för att se om det ger bättre effekt. Dock är det lönlöst och även jag gjorde samma sak innan han ens hunnit ta i pakethållarn. Säger åt honom: "Sluta, lägg av!" Men han lyssnar fortfarande inte så då tappar såklart Ramona tålamodet och skriker " Men släpp ditt jävla cp barn".. och då börjar hans kompis kaxa sig och bara: "Ser han ut som ett cp barn?" "Han sitter inte i rullstol", "Har jag inte ens sagt ?" Sedan cyklade Therese och Ramona och jag försökte springa ikapp så gått jag kunde. Alltså shiiiit, vad OMOGET av dem!! Så attans barnsligt! :) Man skrattar ju bara åt det. HAHAH!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0