Du kan flytta berg, bara du har en stark vilja att lyckas !





Och det var just vad jag gjorde idag. Ni som läser min blogg vet ju att jag hade nationellt prov i matte A idag. Det gick skitbra ! Så nu har jag G i matte A! DET KÄNNS HELT JÄVLA UNDERBART ! Jag är så glad och mycket tacksam för att min lärare Pia Andersson har gjort det möjligt. Men det är dock jag som har utfört det hårdaste jobbet! Åååhh! Ingen kan förstå hur bra jag mår nu. Förutom att jag har ont i huvudet, men det spelar faktiskt ingen roll just nu.

PUUUUUUUUUUUUUUUUSS! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sanny

FATTA VAD BRA DU ÄR!!!!!!!!!!!!!! Det känns bäst att vi båda har klarat av matte A! VI ÄR BRA, MEN DU ÄR BÄST! :D <3 <3 <3

2011-06-01 @ 23:50:24
URL: http://nattstad.se/SannyHårtGodis

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0