Dagens låtreportar blev från dessa artisterna..





"Against All Odds"
- Phil Collins. Så nu kan jag nästan den helt och hållet, både på de höga registrerna och de rätt låga. Toppen!

"No Way Out" - Phil Collins. Innan kunde jag bara första versen, men nu håller jag även på att sätta de andra också. Göttans !

"From This Moment" - Shania Twain. Den funkar ännu inte på alla höga toner, samt tonartshöjningen som uppkommer. Men tids nog så!!

"Right Here Waiting" - Richard marx. Den är rätt lätt fatiskt! Känner att jag sätter alla toner. Bara uttrycket och känslan jag måste tänka på när jag sjunger den..


Kommentarer
Postat av: detfinasmultronet

Ska du framföra dessa nångång? :) eller gjorde du det på avslutningen i skolan?

2011-06-10 @ 18:01:42
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0