Dagen innan midsommar, samt midsommar 2011 !

Jag och familjen firade midsommar i Falköping. Där mammas bästa kompis och deras familj har sitt land. Och när vi hade kommit fram spelade vi detta spelet:


Tjuv och polis.



Mia.. :)


Min kära mor.


Lilla Gusten !


Hihi, så söööööt ! :D


Min brorsa.. ;)


Dagens utstyrsel för midsommar firande..


Ett par gubbar och 2 små småttingar.. 





Ojojojoj! Denna bjuuuuder jag på x)))


Marcus och jag..

 

Frida & Marcus och hans tvilling syster Mia.




Britt ! Thihihi..

Min midsommar och sovande över hos dessa männisor har varit väldigt kul! Vi haft typ fullt upp hela tiden. Spelat fotboll, badminton, innebandy, frisbee, repat lite och hoppat på studsmatta. Så ja, det har minst sagt varit mycket aktiviteter igång! Hoppas eran midsommar också blev lyckad!!





Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0