Söker till True Talent på söndag !



Ska sjunga "Himlen är oskyldigt blå" - Ted Gärdestad. Den är så fin! Ska bara försöka få mitt egna prägel på den. Men det ska nog bli bra! Bara rösten håller, är inte riktigt fit for fight.. Eftersom jag fortfarande är förskyld och lite skrovlig i halsen. Men ska göra mitt allra bästa så går det säkert bra! Juryn kommer vara dessa tre:


Pernilla Andersson, Danny och Tommy Körberg.

Det blir extra spännande då.. Gäller att hålla nerverna i schack. Men det brukar gå bra! Lite roligt at de inte får se de som sjunger.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Tack vad snäll du är! Och hoppas det går bra för dig på söndag! Du är allt modig du, som vågar vara med i ett sådant där program och stå och sjunga för flera miljoner människor! Jag håller tummarna för dig! :)

2011-07-01 @ 19:45:30
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0