Pyste in till stan med brorsan min

Han skulle köpa protein pulver.. Hehe.. ;) Och snäll som jag är så följde jag med honom. Så nu har jag sett hur det ser ut i en affär som bara inriktar sig på träning. Blev nästan helt snurrig. Speciellt när man såg alla olika pulver det fanns.. Jisses! Men brorsan hittade det han skulle ha. Sedan ut genom afffären och vänta på spårvagnen. Fast vi behövde inte alls vänta länge utan vi timade den asbra! Tiptopp. :)

När vi var framme i Nordstan, kollade vi lite kläder eller ja jag gjorde det rättare sagt. Brorsan var glad när jag gick ut ifrån affärerna. Haha! Shopping är inte hans grej direkt. Dock gick det väldigt fort eftersom jag visste vad jag skulle söka efter. En kofta stod på shemat! Fast hittade inte ngn. Och Bestämde mig drf för att vänta till hösten i stället.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0