Har hunnit två saker på det senaste

Tränade ju som ni vet. Gick 35 minuter på löpbandet. Sedan tog jag även och gjorde ngr övningar med hantlarna som jag sa att jag skulle. Det var faktiskt riktigt jobbigt! Fick ont i armarna. Snacka om att man är otränad..

Såhär gjorde jag. (Dock hade jag bara en hantel i ena handen.) Upprepade det 15 gånger/arm.



Efter det sjöng jag i ungefär en timma! Dessa låtarna, samt artisterna blev det:

*  "Love Me Tender" - Elvis Presley
* "Jar Of Hearts" - Christina perri
* "I Believe I Can Fly" - R.Kelly
* "I'm Yours" - Jason Mraz

Vad har ni själva haft för er då?


Kommentarer
Postat av: johanna

- haha jo men nu är det ju så att jag har en stationär dator och inte en bärbar så den är inte lika lätt att pynta haha!

2011-07-10 @ 22:13:33
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0