En erfarenhet rikare !


Synd att man inte fick sjunga för dessa.. :( Men så äre!

Var ju på audition för det nya programmet True Talent som kommer sändas i höst på 3:an. Dock gick jag inte vidare. Men de sa iaf till mig att jag skulle fortsätta sjunga! Så det känns ju bra! :) För övrigt pratade jag med en massa random männsikor. Haha, vi satt ett gäng och väntade till och med tills alla vi hade sjungit hos juryn. Sedan pratade vi och bara chillade på livet.. det var riktigt niice! Glädes även åt de andra som kom vidare!! När inte vi gjorde det. En värdig vinnare anser jag också kan vara en bra förlorare. Palla sådana som inte kan det.... För att vinna måste man också kunna förlora. Du lär dig efter dina misstag och gör förhoppningsvis bättre ifrån dig nästa gång istället. Vis jag känner mig. :)


Kommentarer
Postat av: tessan

bara bra sj då? :)

vad gör du?

2011-07-03 @ 15:09:13
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fin blogg

allt bra?

kramizzzz<333

2011-07-04 @ 13:39:54
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0