Dagen i ord och bilder !

Gick upp vid ca 12:00 tiden. Det första jag gjorde var att göra det man alltid brukar göra.. klä på sig, gå på toa och borsta tänderna. Sedan duschade jag och efter det åt jag frukost. And after that I go to Nattas husvagn för att kolla om hon hade vaknat. Lite senare drog jag till Julia och Annas husvagn som ligger precis bredvid. Skulle kolla läget vad de hittade på för skojigt.. Vi spelade kort och löste även korsord. Men till slut blev vi sugna på godis så då körde vi (Julia) ner till Godislandet lite utanför Vellinge. Och sedan när vi kom hem igen. Satte vi oss för omväxlings skull och spelade lite kort och löste korsord som gamla tanter.. ;) Hahah!


Trissa och Isa :)

 
Doris :)


Natta och Doriiis :)



Hihihi, sött Isa ville också vara med på ett hörn.. ^^,


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Heeej gumman! :D

Du, jag tänkte bara tipsa dig.. Blir du medlem här: http://www.nattstad.se/blogga?r=732469 så tjänar du ju pengar på att blogga.. Och du hade säkert kunnat få mycket mer läsare där, speciellt om du lägger in dina fina sångvideos! Jag har ju själv börjat blogga på nattstad, och det är mycket enklare än blogg, och sidan brukar inte ha problem heller :D

Kram! <3

2011-07-29 @ 10:54:22
URL: http://www.nattstad.se/casseyy

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0