Dag 3 - Åtta saker som irriterar mig

Dag 1 - Tio fakta om mig själv
Dag 2 - Nio saker jag gör varje dag
Dag 3 - Åtta saker som irriterar mig
Dag 4 - Sju rädslor
Dag 5 - Sex sånger jag tycker om
Dag 6 - Fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - Fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - Tre personer som betyder väldigt mycket
Dag 9 - Två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10 - En person jag litar på

1. Folk som tror dem är ngt.. Tros vara bättre än alla andra!
2. När ngn ändrar sig i sista minuten om man ska göra ngt. Sjukt störande!
3. Omogna fjortisar.
4. Att västtrafik bara snackar skit. Mycket prat men lite verkstad.
5. När man inte lyssnar på båda parterna om man t ex. bråkar.
6. Folk som ljuger..
7. Mobbare......
8. Personer som endast måste ha sin åsikt sagd.
9. Kåta killar (när de blir desperata).

Kommentarer
Postat av: detfinasmultronet

Punkt nio kommer du stöta på ofta när du fyller 18 och går ut på klubbar/krogen/barer. Om du vill kan du få tips redan nu eller när du börjar närma dig den magiska åldersiffran

2011-07-20 @ 22:59:57
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0