Ojojojojojjj ! Snacka om sen uppdatering..

Men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen.. Tro det eller ej? ;) Så i dag har jag läst flera timmar i sträck efter det har jag varit på Riskettan på trafikskolan med brorsan. Den började 17:30 och höll på till 20:30. Kan säga att jag var rastlös efter ett tag eftersom det var så självklara saker han talade om. Att man inte ska köra rattfull och massa sådana saker.. Vem vet inte det liksom? Men vi fick även se ngr gripande filmer som handlade om personer som vållat till någon annans död.. Men även gjort sin bästa kompis handikappad i resten av sitt liv på grund av att de körde rattfulla... Riktigt hemskt!! Förutom detta har jag... Skrivit klart den sista bokrecensionen och skickat in den till min lärare. :) Känns skitbra!

Kommentarer
Postat av: anna

sv: visst är de mysigt :D!



åh riskettan va lite seg >.< tyckte man kunde allt redan fast de är ju bra (:



gjort halkan än?

2011-12-23 @ 12:16:39
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

Hoppas du får en fin dag

2011-12-23 @ 12:26:49
URL: http://maddisenj.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0