Äntligen jullov !


Fick denna kavajen av mammi idag :D Tack snälla söta, rara !

Fyfaan vad skönt :D I dag har dagen varit väldigt intensiv. Först julavslutning (kören och vi sjunger). Blev tvugna att ha två föreställningar eftersom det var uppdelat med 2:or - 3:or och sedan sista var det 1:ornas tur att lyssna på våra fina sånger! Efter det tog jag spårvagnen till Drottningtorget och gick sedan bort till Centralen för att ta tåget hem. Då träffade jag på min gamla engelska lärare som jag hade i grundskolan och även min svenska lärare. Trevligt trevligt! Så då pratade jag med dem lite på tåget. Du vet det där gamla vanliga: "Vart går du någonstans? Trivs du?" Jojjemen, så är det serru!

Kom hem en stund, satte mig då med boken som jag ska skriva en recension på i morgon. Så ska försöka läsa ut den i kväll. Annars har jag varit på skolan med min kära mor på info möte om Sydafrika resan som kören ska göra i februari. Det kommer bli awsome. Så spännande, verkliiiiigen!!

Hoppas ni goingar också har haft en fin dag/kväll ! Det är ni alla värda. :)


Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

ja det är jättetrist :(

2011-12-20 @ 21:29:02
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0