Träningen gick väldigt bra

Förutom att jag mådde illa när jag skulle gå upp för trappan så fick sätta mig och bara ta det lugnt.. men det kändes ändå som att jag skulle spy! Ont i magen fick jag också. Tror att lingon veckan är på G, tyvärr.. BLÄÄÄÄÄ. I detta läget gillar jag inte att vara tjej.. eller jag hade faktiskt velat vara kille för en dag och se hur det är. Killar snackar oftast inte lika mycket skit som vi tjejer gör. Utan de är raka och säger det till personen det gäller i fråga i stället för att gå bakom ryggen på den.. Så här med vill jag få sagt att jag vill vara kille för en dag! Hade ni också velat vara det eller ? :)


Kommentarer
Postat av: anna

sV: ne men man lärde ju sig någonting av de med.



haft en bra adg?

2011-08-29 @ 20:45:13
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

sV: jo verkligen :)



härligt det :D!'



jo min dag har med varit bra :)

2011-08-29 @ 20:52:16
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0