tack för två helt fantastiska dagar med dig Stumpan,Sandra holm! <3

jag har haft jättetrevligt & myysigt!
fredagskvällen började bra, massa choklad,godis och chips.
samt idol 2010 drog igång kl 20.00! nicenice :D
sen kom en bra film ju, pirates of the caribbean - svarta pärlans förbannelse.
den slutade vid 00.00 tiden. efter det la vi oss & sov. ;)

här kommer lite bilder från gårdagens kväll.
enjoy!
















mums !


mmmm,grillchips..


*tummarna upp* ! :D




hehe,fick låna sandras tumme. ^^,
naww,hon är så snäll! :)


STUMPAN! :D<3


vissa slutar ALDRIG med napp..




INTE denna damen HELLER.


hihi


Fina Sandra!




usch,fyy skäms på mig!
måste sluta bita på naglarna..
det är inte snyggt när en tjej har sönderbitna naglar.









jag&sandra. ♥












naw,så söööööt!

I LERUM


sandra & scobby dooooooo! :D :D


jag & scobby doooooooo! :D :D

JAG SHOPPADE DETTA IDAG!


* läppglans
* ögonbryns penna
* concealer
 
btw, älskar dig Stumpan, så glad att jag fått lära känna dig! ♥
detta måste vi göra om snart igen! :D
puuusss på dig!







Kommentarer
Postat av: Cassandra

naaaaaaaaaw så söta ! :D:D<33

2010-09-13 @ 13:09:08
URL: http://cassandrababy.blogg.se/
Postat av: Veronica

hihi,ahh visst är vi :D <3<3 tack så mycket! :D

2010-09-17 @ 22:46:47
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0