repat med rune & pappa idag!

skitsköj. kan en av mina solo låtar riktigt bra nu - "I can catch the moon" med sanna nielsen.
ser verkligen fram emot när vi ska sjunga på ålderdomshemmet den 13 oktober!!
det kommer bli så jäklans kuuuuuul! :D
annars när jag kom hem. kollade jag runt på youtube, vill lära mig spela denna på gitarr:


JAG SKA BANNE MIG LÄRA MIG SPELA DEN!
btw, senare ikväll blir det nog film myys med choklad! mums. :thumbup:

omg, imorgon kommer inte jag ha ngn data på hela dan.. :(
mats & mamma behöver spela upp en CD.
den ska fara enda till LAHOLM IMORGON ! BLÄÄÄ..
men jaja, får göra ngt annat istället. kanske plugga?

puuuusss, ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0